VD |
04-02-2010 19:55
Aquesta actuació vol donar resposta a una de les demandes que havien fet els veïns del barri en les darreres trobades amb el Govern municipal, per tal de solucionar un problema de seguretat que s’havia generat a causa dels racons que generen aquests murs.
L’actuació contempla l’enderroc dels murs actuals que hi ha, mantenint els elements d’arbrat, i també es realitzaran els treballs de condicionament de la vorera que va des del carrer dels Boters fins a la mateixa plaça. L’arranjament de la vorera es farà amb panot.
És previst que les obres tinguin una durada de dues setmanes.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!