VD |
17-02-2010 18:01
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El passat divendres 12 al Casal dels Avis de Caixa Penedès de Sitges es va celebrar la típica xatonada, amb xató de Cal Noi, truites dels Pastissos de l'Avia, i les taronges de La Sínia. Tot això regat amb aigua, vi i gasosa i per acabar una copa de cava per brindar pel Carnaval 2010, cafè i gotes.
En acabar de dinar va visitar-los S.M. Carnestoltes i la Reina del Carnaval junt amb tot el seu seguici i acompanyats de músics de la Suburband que van fer ballar al avis del Casal.
Tot seguit el Carnestoltes i la Reina van encoratjar al tots els avis a seguir endavant amb la marxa que porten i per acabar el seguici del Carnestoltes va oferir dos balls molt aplaudits per tots els assistents. Des del Casal es vol donar les gràcies per la visita que van fan els personatges del Carnaval.
Durant la festa també es va aprofitar per entregar el diploma del segon premi del Concurs de Pessebre 2009 als socis que van portar a terme la seva construcció.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!