CUBELLES

El pas sota la via a l’avinguda de la Riera, tancat

S'ha sol·licitat els serveis d’urgència d’una empresa que retiri el fang acumulat

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El pas sota la via del tren que enllaça l’avinguda de la Riera amb el passeig Fluvial ha estat tancat aquesta matinada a les 2h. a causa de l’acumulació d’aigua fruit de les pluges caigudes al llarg de la passada nit.

Si bé l’aigua acumulada s’ha anat filtrant, al pas hi ha quedat el fang que la pluja ha arrastrat, fet que impossibilita la circulació de vehicles, motiu pel qual la Policia Local ha tallat la circulació durant tota la nit. L’Ajuntament ha sol·licitat els serveis d’urgència d’una empresa que retiri el fang acumulat i es preveu que el pas es reobri cap a mig matí.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local