VNG

L'Armari s'estrena diumenge al Círcol Catòlic

L'obra de teatre és un projecte comú de Tracart, l'Obra Social La Caixa i l'Associació de Familiars i Amics de Malalts Mentals del Garraf

El Círcol Catòlic acull diumenge a les sis de la tarda l'estrena de l'obra 'L'armari', un projecte comú de companyia Tracart, l'Obra Social La Caixa i l'Associació de Familiars i Amics de Malalts Mentals del Garraf. I és que "L’armari” és un producte de creació col∙lectiva on la riquesa imaginativa dels components del grup s’ha convertit en una realitat fent teatre, quasi paradoxal, però ha estat el motor del procés.  Han partit de la base de “tot és possible” i que els desajustaments producte de la malaltia i la seva medicació no han estat impediments sinó diferències creatives.

Els components del grup han escrit i dibuixat, improvisat les seves fantasies i entre tots les han convertit en una realitat teatral. Aquesta feina conjunta permet que l'obra que s'estrena aquest diumenge s'hagi convertit en un espectacle màgic, oníric i una mica surrealista.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local