VNG

Localitzada amb vida la família vilanovina resident a Xile

Després d'uns dies d'angúnia, la família de Joan Badal ha pogut rebre notícies del vilanoví i la seva família xilena, dels que no tenia notícia des del terratrèmol de 8,8 graus en l'escala de Richter que va sacsejar el centre i el sud del país.

La família de Badal i dues famílies més catalanes han estat localitzades aquest vespre, segons informacions facilitades des de la Vicepresidència de la Generalitat.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local