VD |
04-03-2010 10:32
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
L’Espai Jove acollirà la celebració d’un curs de monitors de lleure adreçat a joves de 18 a 35 anys amb interès en el món de l’educació en el lleure. Es tracta d’un curs de formació homologat per obtenir el Diploma de Monitor/a d’Activitats d’Educació en el Lleure necessari per a treballar amb infants i joves en casals d’estiu, menjadors escolars, campaments, ludoteques… Inicialment el curs havia de tenir lloc els divendres per la tarda i els dissabtes en jornada partida, però degut a les peticions de la demanda que s’hi havia interessat s’ha modificat per atendre les seves necessitats.
El curs, que té un preu de 160€, consta de dues etapes:
- Etapa lectiva, de 100 hores de durada.
- Etapa de pràctiques, de 150 hores de durada, amb l’elaboració d’una memòria de pràctiques.
Les inscripcions tindran lloc a l’Espai Jove de l’1 al 19 de març.
Consulteu aquí el nou calendari del curs.
Per més informació, les persones interessades es poden dirigir a: Espai Jove (c/Joan Roig i Piera, 3-5), al telèfon 93 895 03 61, o al mail.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!