VD |
08-03-2010 21:00
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Les inclemències meteorològiques continuaran les properes hores, aquest cop amb vent. La ciutat i la comarca es podrien veure afectades per ratxes de vent superiors als 90 quilòmetres per hora, segons informa el Centre d'Emergències de Catalunya, el CECAT.
La Generalitat ha activat el pla PROCICAT, en fase d'alerta. El vent podria afectar la comarca del Garraf entre les 14 hores d'avui dilluns i fins les 08 hores de dimarts 09 de març. El grau probabilitat és d'entre el 30% i el 70% de patir ratxes de vents superiors als 90Km/h.
Les recomanacions del Centre d'Emergències són extremar les precaucions, sobretot a l'exterior.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!