VD |
08-03-2010 21:00
Les inclemències meteorològiques continuaran les properes hores, aquest cop amb vent. La ciutat i la comarca es podrien veure afectades per ratxes de vent superiors als 90 quilòmetres per hora, segons informa el Centre d'Emergències de Catalunya, el CECAT.
La Generalitat ha activat el pla PROCICAT, en fase d'alerta. El vent podria afectar la comarca del Garraf entre les 14 hores d'avui dilluns i fins les 08 hores de dimarts 09 de març. El grau probabilitat és d'entre el 30% i el 70% de patir ratxes de vents superiors als 90Km/h.
Les recomanacions del Centre d'Emergències són extremar les precaucions, sobretot a l'exterior.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!