CUBELLES

La rotonda de l’avinguda del Terme deixa de ser provisional

Des de març també se n’ha instal·lat una al carrer de la Creu per regular aquest conflictiu encreuament

L’actuació feta per la regidoria d’Obres i Serveis Viaris va finalitzar a primers de març i ha aconseguit reduir la velocitat dels vehicles i la quantitat d’accidents que es registraven al pas per aquest encreuament, el que suposa un resultat molt satisfactori.

Prova al C/ de la Creu

De la mateixa manera, a meitats de març va instal·lar-se una rotonda provisional al carrer de la Creu. L’objectiu d’aquesta rotonda és regular el trànsit en aquest encreuament de fins a cinc carrers que el feia ser un punt conflictiu. Depenent dels resultats i de la opinió de veïns i usuaris es plantejarà la seva construcció definitiva.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local