VD |
22-03-2010 22:30
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
La millor fotografia ha estat “El Relleu”, d’Avel•lí Pérez Macías, i “Petits i Grans” ha rebut el premi a la millor instantània sobre els Gegants Vells de Ribes, de David Milà Font. Els dos autors han estat obsequiats amb 150 € cadascun. Tanmateix s’ha concedit un accèssit sense dotació econòmica a la millor fotografia finalista, que ha estat per l’obra “Petits Dimonis a l’Infinit” de Pascal Rodrigues Kertzscher.
Tot i que la pluja va dificultar la realització de fotografies el dia de Sant Pau, donat que l’anada i la baixa a l’ermita es va haver de suspendre, en aquesta edició la participació al concurs s’ha mantingut respecte l’any passat. En total s’hi han presentat 41 instantànies i tots els inscrits han estat del municipi.
L’exposició de fotografies Objectiu Sabre es pot visitar a la sala d’actes de la Biblioteca Manuel de Pedrolo fins al 31 de març.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!