VD |
23-03-2010 22:08
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
L’empresa AKI, pertanyent al Grup francès Adeo, especialitzada en bricolatge, jardineria i decoració de la llar, reinaugura un concepte innovador al centre de Vilanova i la Geltrú, que disposarà d’instal·lacions modernes i serveis per procurar una millor experiència de compra als clients.
D’acord amb les tendències actuals del mercat, AKI Vilanova crea un concepte modern basat en la comunicació i comoditat en la compra per als seus clients, i en una imatge del centre renovada.
Per això, reestructura els seus departaments i potencia serveis innovadors i millorats com ara el finançament de productes, l’assessorament personal dels clients, el transport a domicili o el tall gratuït de fusta, entre d’altres.
A més, el centre canvia d’imatge externa i interna. La façana, decorada amb fotografies que mostren articles de venda exclusiva a AKI i al Grup Adeo, presenta una nova gamma de tonalitats. A l’interior, s’hi inauguren les seccions de “Cuines” i “Construcció”, que se sumen als coneguts Mundos AKI, i s’hi instal·len els nous mobles de la línia de caixes. La secció de “Decoració” es redimensiona, per fer-la més atractiva, i la d’“Eines”, se situa al centre de l’establiment. També guanyen protagonisme les zones de “Jardí” i “Fusta”.
Totes les seccions s’obren per donar una visió global de cada departament, i amb això ofereixen més sensació d’amplitud. La comoditat en la compra es basa en la nova senyalització, amb fotos perimetrals i una cartelleria innovadora, la qual cosa facilita la comunicació, una circulació fluida per l’establiment i el confort de compra del client.
A AKI Vilanova, els millors experts duran a terme tests de noves gammes de productes, que serviran per provar-ne l’acceptació i ajustar-se a les necessitats dels clients.
Per celebrar la reobertura del centre, AKI ofereix als seus clients descomptes d’un 15%, per gaudir dels productes de l’establiment, els dissabtes 10 i 17 d’abril.
L’establiment renovat té una superfície de vendes de 2.498 m², i proporciona feina directa a 38 treballadors, el 40% dels quals són dones. AKI Vilanova, en el qual es realitza una inversió que s’acosta als 700.000 €, reobre les portes el 25 de març a la Ronda d’Europa, 46.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!