VD |
24-03-2010 13:26
La calçotada va ser una activitat conjunta de voluntaris, aprenents, alumnes i familiars, amb la finalitat de compartir un dia i conèixer altres persones que participen en el programa i en els cursos provinents de diverses poblacions de les dues comarques.
Abans de la calçotada, un grup de participants va visitar el celler Jean Leon, al Pla del Penedès, visita que va guiar i comentar una de les persones que participa en el programa del Voluntariat. Un altre grup va visitar les caves Canals Nadal, també del Pla. Les dues visites van ser gratuïtes. Un cop acabades aquestes visites, tothom es va desplaçar a casa d’un voluntari que, igual com l’any passat, va cedir amablement les àmplies dependències de la casa i de l’entorn per a l’ocasió. Enguany es van escalivar 1.500 calçots i, com a novetat, es van degustar més d’una vintena de pastissos elaborats pels mateixos participants.
A banda dels serveis de català, l’organització de l’activitat va comptar amb la participació activa d’un grup de voluntaris i d’aprenents de Vilafranca del Penedès i de Vilanova i la Geltrú.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!