VD |
07-04-2010 22:54
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
L’Ajuntament de Sitges i el Centre d’Atenció i Seguiment de Drogodependències CAS de la Mancomunitat de Municipis Penedès Garraf han posat en marxa a Sitges un servei d'assessoria de drogues on line, a través de la pàgina www.sitges.cat/joves, que permetrà als joves fer preguntes o demanar informació sobre el consum de drogues. L’assessoria proposa treballar amb la població jove de Sitges la prevenció sobre el consum de drogues (amb informació veraç i contrastada) i l’atenció als joves amb problemes de consum.
Els joves seran atesos per un professional de l’àmbit de les drogodependències qualificat i amb experiència, adscrit al CAS, garantint així la total confidencialitat. Els joves trobaran també informació sobre què és l’assessoria, en quins termes de privacitat s’atenen les consultes o el termini de les respostes que rebran.
Per donar a conèixer aquest servei, l'Ajuntament distribuirà materials de suport publicitari amb informació d'aquest nou servei als centres d’educació secundaria de Sitges.
El CAS disposa actualment de professionals que donen informació tècnica i objectiva sobre el consum de drogues, fora de paràmetres moralistes i prohibicionistes, però amb una clara vessant de prevenció en el consum.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!