SITGES

El proper cicle Entre Dones tractarà sobre l’Homeopatia

Es durà a terme aquest dijous 27 de maig a les 19h, al Retiro

El Cicle Entre Dones porta aquest dijous 27 de maig la presència de la naturòpata i dietista Joana Sánchez que oferirà una xerrada a l'entorn de l'Homeopatia i com poden les dones millorar la seva qualitat de vida. La cita serà al Retiro a les 19.00 hores, coincidint amb el Dia Internacional de la Salut de les Dones (divendres).

Jaona Sánchez parlarà sobre com es poden prevenir i curar algunes malalties, en especial en etapes com l'adolescència, l'embaràs o la menopausa, a través de l'Homeopatia. Un sistema de medicina alternativa que gosa de certa popularitat, ja que no fa servir medicaments químicament actius i que tracta nombroses patologies.

El cicle està organitzat per la Regidoria per a la Igualtat de Gènere de l'Ajuntament de Sitges i la Societat Recreativa El Retiro.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local