CANYELLES

Canyelles, l'escenari del curtmetratge 'Conspiració'

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

La Sala Multicultural de Canyelles ha estat l'escenari triat per rodar un curtmetratge titulat “Conspiració”. Aquest petit film de 15 minuts de durada es va rodar a mitjans maig per un grup d'estudiants de comunicació audiovisual que realitzaven el seu període de pràctiques.

Conspiració és una comèdia on els habitants d'una pensió i uns policies estrambòtics es fan un autèntic embolic al creure que hi ha una conspiració d'Europa contra Espanya en els resultats del concurs d'Eurovisió. El curtmetratge estarà acabat a finals de setembre i pretenen presentar-lo al màxim de festivals possibles, especialment en el Festival Internacional de Sitges.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local