VD |
06-06-2010 23:22
Els aniversaris d'entitats i els col.lectius i les referències cinematogràfiques no han pogut faltar en les temàtiques de les catifes, que en alguns casos participaven per primer cop com la catifa del Carrer de l'Aigua, l'esplai de l'ABPS, i la catifa conjunta de l'associació en Do Major i la Trobada Bohèmia.
Com és habitual la catifa que ha centrat bona part de l'atenció ha estat la que acull el Cap de la Vila, i que aquest any ha anat a càrrec de la Societat El Retiro. Una monumental font d'aigua, amb les lires emblemàtiques del Retiro i uns àngels són els elements principals de l'obra floral. Un altre element destacat és l'ou com balla, que també es pot visitar al Palau Maricel.
La festa continuarà al llarg de la tarda amb la Processó del Corpus i el veredicte del jurat del Concurs de Catifes, que aquest any serà més disputat que mai.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




