SITGES

Mor apunyalat el fill del propietari d'una pizzeria a Sitges

L'agressor, que ja ha estat detingut, treballava a l'establiment

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Un home de 44 anys va morir ahir a la tarda a Sitges com a conseqüència d'una ganivetada a l'abdòmen. La víctima era el fill del propietari del restaurant on l'agresor treballava, la pizzeria Baci, situada al local 314 del Port esportiu de Ginesta, molt aprop de Castelldefels. Agressor i víctima van discutir a les portes de l'establiment i la ganivetada mortal es va produir davant de la dona i la germana de la víctima.

Els Mossos d'Esquadra van detenir poc després Abdelaziz J., de 45 anys, amb domicili desconegut, com a presumpte autor d'una agresió amb arma blanca. L'Àrea Territorial d'Investigació de la Regió Policial Metropolitana Sud s'ha fet càrrec de la investigació per tal d'esclarir els fets.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local