COMARCA

Un dia de dol per la tragèdia de Castelldefels

El president de la Generalitat, José Montilla, ha anunciat a Castelldefels que es declarava avui dia de dol oficial per la tragèdia que va tenir lloc abans de la mitjanit a l'estació de tren de Castelldefels Platja. El president Montilla ha lamentat que "una nit de festa es va convertir en una nit tràgica" i considera que l'accident va ser fruit d'un "gest d'imprudència que va comportar desgraciadament una tragèdia".

En el capítol d'explicacions de l'accident, han parlat durant el matí diversos càrrecs, des de la consellera de Salut, Marina Geli, fins a Víctor Morlán, secretari d’Estat d’Infraestructures, que ha puntualitzat que la de Castelldefels Platja és una estació moderna, amb bones instal·lacions, amb pas soterrats i amb ascensors amb tota la garantia i seguretat. Morlán també ha anunciat que José Blanco, Ministre de Foment, es troba a Brussel·les, però visitarà Castelldefels per mostrar la seva solidaritat personal i el suport a les famílies. Morlán ha exigit una investigació que aclareixi el fets i ha explicat que la companyia està pendent d’una autorització judicial per portar el tren cap a Vilanova i la Geltrú i per poder reestablir el servei, que es troba interromput des d'aquesta mitjanit.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local