VD |
24-06-2010 23:35
Tot i que l’Orfeó va ser fundat al 1907, ara fa 40 anys que es va refundar. Amb aquest motiu l'entitat vilanovina ha organitzat diferents actes de celebració, entre ells, un concert que també s'emmarca dins de la Setmana del Mar i que es celebrarà aquest diumenge 27 a les 7de la tarda a l’Esglèsia de la Immaculada Concepció.
En el concert d’aquest diumenge, participaran altres corals catalanes com són la Coral Moixaina i el Cor Isquione i Bitxac, i altres artistes, en aquest cas solistes, com Núria Poch, Núria Forgas, Maria Cinta Roset i Inga Krumina. A més, el concert comptarà amb orquestra i pianista.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




