VD |
15-07-2010 22:52
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El Mediterrani té una biodiversitat única. A les seves costes apreciem una flora impressionant i una fauna singular. Al mateix temps, durant l’estiu totes les platges catalanes s’omplen de persones, turistes o gent de la localitat, que cerquen el sol i el mar, gaudint només de l’aspecte més lúdic que ens ofereixen aquests indrets. D’aquesta manera la rica biodiversitat passa desapercebuda, i en conseqüència, la gent no és conscient de la seva responsabilitat en la conservació de la fauna i la flora de les platges.
A Acciónatura volen potenciar la sensibilitat de les persones i crear espais vivencials perquè descobreixin la platja com a un ecosistema natural. Per això, gràcies al recolzament de l’empresa Carrefour, una de les poques cadenes de supermercats que té una política de compra ètica de productes pesquers, s'han organitzat passejades a les platges dels municipis d’Arenys, Barcelona, Castelldefels, Cubelles, Cunit, Sitges, Torredembarra i Vilanova, per descobrir la vida que hi ha, i aprendre a respectar-la. Són passejades obertes adreçades a tothom.
Agenda de juliol i agost “Per un mar com ens agradaria trobar-lo" al Garraf
Cubelles:
El dimarts 13 de juliol de 10 a 11:30 h a la Platja de la Mota de St. Pere/ Clot del Bassó.
El dimarts 20 de juliol de 10 a 11:30 h a la Platja de les Salines.
Sitges:
El dimarts 27 de juliol de 10 a 11:30 h a la Platja del Terramar.
El dimarts 3 d’agost de 10 a 11:30 h a la Platja de Sant Sebastià.
El dimarts 10 d’agost de 10 a 11: 30 h a la Platja de La Fragata.
Vilanova:
Els dimarts 17 i 24 d’agost de 10 a 11:30 h
Lloc de trobada: Platja del Far.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!