CANYELLES

L’Ajuntament i la Unió de Venedors Ambulants signen conveni

L’alcalde de Canyelles, Xavier Robert, i la regidora de Promoció Econòmica, Rosa Huguet, van signar el passat dia 30 de juliol el conveni de col·laboració amb la Unió de Venedors Ambulants (UVA) pel qual s’adjudica la concessió del mercat municipal per un període de cinc anys, renovable per períodes successius de cinc anys més fins a un màxim de quinze.

L’ajuntament, conscient que el mercat ambulant que se celebra els diumenges al municipi necessita d’un impuls, ha deixat en mans de la UVA la direcció i la gestió integral del mercat als efectes que puguin garantir una bona gestió del mateix, un tracte directe i fluid, i unes formes i maneres de fer clares i transparents.

Així, la UVA queda encarregada de recepcionar les sol·licituds municipals per ocupar un espai al mercat, així com confeccionar i signar els contractes amb els titulars de les parades. Entre altres, també prestarà l’atenció necessària tant pels paradistes com pels ciutadans, confeccionarà el calendari anual, elaborarà el marcatge i la distribució de les diferents parades, així com la propaganda, avisos i cartells informatius que consideri necessaris, i marcarà els deures i comportaments d’ètica professional i comercial que consideri per tal de millorar la imatge del mercat i fer més eficaç i efectiva la direcció i gestió del mateix.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local