VNG

El Tacó, a punt de festa major

Les activitats han començat aquest matí, amb propostes per als infants

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El barri del Tacó es prepara per un cap de setmana d'intensa festa major. Fins diumenge a la nit, s'han programat activitats per a petits i grans, algunes de les quals ja formen part de la tradició, com són la cucanya o l'homenatge a la gent gran.

Els nens i nenes gaudeixen d'un ampli ventall de propostes per divertir-se en la festa major el Tacó. Des de la cursa d'orientació, al concurs de dibuix, tallers i jocs tradicionals, atorguen un alt protagonisme a la mainada. El programa compta amb activitats com la cucanya, el memorial de futbol Maria Luisa Puche, l'exhibició de puntes de coixí, una batucada, la festa d'escuma, el concurs de truites de patata i la botifarrada, que enguany és contra la pujada de l'IVA.

De nit, avui divendres se celebrarà el concert de rock amb Lady Lemon, Los P-Setas, Perdón por la Invasión, mentre que demà dissabte es podrà ballar amb l'orquestra Slogan i diumenge s'oferirà cinema a la fresca, amb la pel·lícula Planet 51. El regidor de Mobilitat i adjunt a l'Alcaldia de l'Ajuntament de la ciutat, Xavier Carbonell, assistirà a alguns dels actes de la festa.

Recorregut del bus

Durant aquest cap de setmana de festa major, des d'avui 13 fins diumenge 15 d'agost, la ruta de l'autobús urbà pel barri quedarà modificada. El bus arribarà fins a la rotonda entre l'avinguda de Vilafranca i la rambla dels Països Catalans, on iniciarà el camí de tornada. Per tant, quedaran anul·lades les parades de l'interior del Tacó. De tota manera, es mantindrà el servei per arribar als cinemes Lauren.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local