VD |
07-09-2010 14:16
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
A les eleccions primàries de Solidaritat Catalana per la Independència, celebrades el passat dissabte dia 4 de setembre, la candidatura “Del Territori i pel Territori” impulsada des de la Vegueria del Penedès amb persones de l’Alt Penedès, Garraf i Anoia, ha sortit elegida i participarà en les llistes generals de la formació per la demarcació de Barcelona.
El procés electoral es va desenvolupar al llarg de tot el dia amb normalitat i gran èxit de participació. El cens electoral de Solidaritat va ser de 6.190 electors i varen participar un total de 3.143 votants, el que representa el 50,80% de participació.
Per la circumscripció de Barcelona es van presentar 161 candidats, d’un total de 249 i van ser elegits en els primers llocs: Joan Laporta i Estruch, Alfons Lòpez Tena , Uriel Bertran i Arrué, Isabel-Clara Simó Monllor, Anna Arqué Solsona i Emili Valdero.
Segons recompte provisional, els candidats del “Territori i pel Territori”, Fèlix Simon, Teresa Esteve, Antoni Castells, Josep Arasa, Jordi Arnal i Sergi Marin, van rebre la confiança dels electors. A la circumscripció de Tarragona encapçalarà la llista Hèctor López Bofill; a la de Girona en Toni Strubell i Trueta; i a la de Lleida en Francesc Xavier Segura i Riu.
'Som la força de la il·lusió i farem que aquesta il·lusió entri al parlament, i proclami la independència', va declarar ahir al vespre Joan Laporta.
La candidatura penedesenca mostra la seva satisfacció pels resultats obtinguts i convida a tots els seus adherits i simpatitzants de l’Alt Penedès a la propera reunió que tindrà lloc el dilluns 13 de setembre a un quart de nou del vespre a l’Escorxador de Vilafranca del Penedès..
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!