SITGES

1.000 professionals mèdics ompliran Sitges pel congrés d’ICRS

El Sitges Convention Bureau ha coordinat l’esdeveniment

Aquest congrés és important per a Sitges per diferents motius. D’una banda, pel seu impacte econòmic ja que la presència de tots aquests assistents, farà augmentar notablement l’ocupació hotelera de Sitges durant aquestes dates i generaran també despeses en d’altres establiments.

El congrés és important a nivell qualitatiu pel prestigi dels seus participants, entre els quals destaca el Dr. Ramon Cugat Bertomeu, Director del Departament de Cirurgia ortopèdica i traumatologia de l’Hospital Quiron de Barcelona; i el Dr. Pedro Guillén Garcia; cirurgià ortopèdic i traumatòleg de prestigi internacional. També farà una ponència la nedadora nord americana i 5 vegades olímpica, Dara Torres, que compta amb tres records mundials i nou medalles olímpiques, quatre de les quals són d’or.

Durant els dies de congrés, a més de les sessions formatives i pròpies de la reunió, el programa també inclou activitats lúdiques i d’oci. Per tant, aquesta serà també una bona oportunitat per donar a conèixer Sitges com a destinació turística vacacional, a un públic internacional i amb un poder adquisitiu alt.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local