VNG

L'ACA recomana no banyar-se a les platges de Ribes Roges i Adarró

Les anàlisi que setmanalment fa l'Agència Catalana de l'Aigua indiquen que, a causa de les pluges, la qualitat de l'aigua no és la òptima per al bany

L'Agència Catalana de l'Aigua (ACA) s'ha adreçat aquesta setmana a l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú per tal de recomanar-los penjar la bandera groga a les platges de Ribes Roges i Adarró ja que, segons els resultats de les últimes anàlisi, la qualitat sanitària de l'aigua s'ha vist alterada a causa de les pluges.

Davant d'aquesta situació es recomana a la gent que no es banyi en aquestes platges fins que es facin les noves anàlisi de l'aigua, la setmana vinent, i es coneguin els resultats.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local