COMARCA

Serveis mínims als ajuntaments per la vaga

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

A Vilanova i la Geltrú, en el cas de la recollida de brossa i de la neteja viària s'ha designat un servei mínim que es mantindrà alerta en cas que es produeixi una acció que requereixi d'una recollida o neteja immediata (accidents, abocaments accidentals...) Donat que el servei no es prestarà de manera ordinària es demana a la població que, en la mesura del possible, eviti l'abocament de qualsevol tipus de fracció als contenidors, o al voltant d'aquests, durant la jornada de vaga.

D'altra banda, segons el decret de mínims de la Generalitat en referència al transport urbà, a Vilanova i la Geltrú només hi haurà serveis mínims entre les 6.30 i les 9.30 hores, i entre les 17 i les 20 hores. En les línies L1 i L2 hi haurà un autobús cada hora, mentre que en les línies L3 i L4 hi haurà un autobús cada hora i mitja.

L'Ajuntament de la ciutat també ha previst serveis mínims en les dependències i equipaments municipals durant la jornada de vaga d'aquest dimecres. Així, hi haurà serveis mínims a les dues biblioteques municipals, a l'oficina d'informació ciutadana (OAC), a les dependències de serveis socials, a les escoles municipals, a les instal·lacions esportives i als dos mercats municipals.

Cubelles

Vistes les propostes que consten en l’acta de la Mesa Paritària del dia 13 de setembre de 2010, punt 5è : serveis mínims en cas de vaga, l’Ajuntament de Cubelles ha decidit establir els següents serveis mínims obligatoris el dia 29 de setembre de 2010, dia de vaga que afecta a tots els empleats públics del Consistori:

- OPIC, atenció al públic: 1 persona

- Dinamització econòmica, atenció al públic: 1 persona

- Serveis Socials, atenció al públic: 1 persona

- Serveis tècnics, atenció al públic: 1 persona

- Brigada Municipal d’ Obres i Serveis: 1 persona

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local