VD |
05-10-2010 22:57
En els parlament d’inici de l’acte, el President del Gremi d’Hostaleria de Sitges, Joan Anton Matas, i el President del Club de Tast, Antoni Rafecas, van coincidir en agrair i reconèixer la feina feta pels impulsors d’aquesta iniciativa, per la seva gran visió de futur creant aquesta activitat pionera a nivell nacional, i que ha servit per promoure i difondre la cuina sitgetana.
El Menjar de Tast també va comptar amb la presència i suport del Secretari General de la Conselleria d’Innovació, Universitat i Empresa de la Generalitat de Catalunya, Enric Aloy, que va felicitar la continuïtat i el treball portat a terme durant aquests 25 anys, on la cuina ha ajudat a enfortir la identitat i cultura gastronòmica catalana. Finalment l’alcalde Jordi Baijet va dir que durant 25 anys “hem gaudit del millor tast i esperem poder fer-ho durant molts anys més. El Club de Tast és un exemple d’unir esforços i conjuntar iniciatives profitoses per a Sitges”.
Un del moment més emotiu de la nit, va ser quan es van bufar les espelmes del pastís d’aniversari. Acte seguit, es va donar per inaugurat el Menjar de Tast, i tots els assistents van poder ja començar a degustar els plats dels 19 restaurants sitgetans participants, així com l’oferta dels representants de la Cuina Pirinenca. Com ja és tradicional, també hi van servir els seus productes 16 cellers, 1 fleca i 5 pastisseries. La Sitjazz Band va ser l’encarregada d’amenitzar la nit.
El Menjar de Tast l’organitza el Club de Tast del Gremi d’Hostaleria de Sitges, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sitges i l’Agència de Promoció Turisme de Sitges
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




