SITGES

La Regidoria de Diversitat convoca a les entitats a una pluja d'idees sobre accions d'acollida

La trobada s'emmarca en una iniciativa participativa que pretén recollir l'experiència de les persones que ja han viscut o estan vivint un procés d'integració ciutadana i detectar quins nous serveis i activitats es podrien oferir.

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Els participants, que es van haver de sotmetre primer a diferents estímuls sensorials, van haver de fer una transcripció d'idees seguint tècniques de co-creació, que van ser recollides i que s'exposaran en una segona sessió, el proper 3 de novembre.

Durant l’acte, la regidora de Diversitat, Mercè Espada, va voler exposar les línies d'actuació de l'Ajuntament en matèria d'acollida i integració de nova ciutadania, i va presentar també la actual iniciativa: “La co-creació en la diversitat; un valor afegit en la integració de la ciutadania nouvinguda a Sitges”.

Paral·lelament a aquesta trobada, la iniciativa compta amb canals oberts a tota la societat sitgetana durant els mesos d'octubre i novembre, a través de canals com el perfil de Diversitat a Facebook o l'enllaç directe a l'enquesta.

La recollida de dades pot ajudar a identificar les necessitats i accions que s'haurien de posar en marxa al municipi per millorar la interrelació entre les persones nouvingudes i les autòctones i així enriquir la diversitat cultural a la vila.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local