VNG

57.581,10 € de la Primitiva, a Vilanova

Una butlleta guanyadora del sorteig de la Primitiva, validada a Vilanova

En el Sorteig de la Lotería Primitiva celebrat el dia 23 d’octubre de 2010, hi ha quaranta-set butlletes encertants de Primera Categoria, una de les quals ha estat validada a l’Administració número 6 de Vilanova i la Geltrú (Garraf), situada a la Rambla Tomàs Vidal Ventosa, 21. Cada encertant de Primera Categoria (6 encerts) té un premi de: 57.581,10 €.

 

 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local