VD |
03-11-2010 22:20
Des del passat 29 d’octubre i fins al proper 10 de novembre, el Centre Cívic L’Espai de les Roquetes acull l’exposició “Punts de reflexió: les violències contra les dones”. Aquesta exposició, cedida per l’Institut Català de les Dones, exposa les causes de la violència, els àmbits en els que es dóna i les diferents manifestacions de la mateixa.
La mostra, que és gratuïta i està oberta a tota la ciutadania del municipi, vol reflexionar sobre una de les problemàtiques més greus que té la nostra societat i s’emmarca dins de les activitats que l’ajuntament de Sant Pere de Ribes ha organitzat en motiu del 25 de novembre, Dia Internacional contra la violència vers les dones.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




