VNG

No demanis què pot fer el Carnaval per tu, pensa què pots fer tu pel Carnaval

La Federació d'Associacions pel Carnaval comença la seva campanya pel 2011

La federació organitzadora del Carnaval vilanoví, l'únic declarat Festa Patrimonial d'interès nacional i amb més de 250 anys de tradició, hi col·locarà un estand a l'esdeveniment de diumenge.

A la parada s'hi podran adquirir productes relacionats amb la festa més vilanovina, i a més a més ens espera una sorpresa enigmàtica: “No demanis què pot fer el Carnaval per tu, pensa què pots fer tu pel Carnaval”.

Marcat dins l'objectiu dels actes de promoció del proper Carnaval i amb la insistència de fer partícips als vilanovins i vilanovines de la seva participació directa en l'elaboració del programa, la FAC espera al seu estand a tots aquells que s'hi vulguin apropar. Tothom tindrà una altre oportunitat de participar-hi en aquesta activitat el dissabte 11 de desembre al TOC (C/ Sant Sebastià, 11).

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local