VD |
28-11-2010 18:47
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
De l’estudi se’n desprendrà un Pla d’Equipaments Culturals (PEC) que actuarà com un instrument per treballar en la reordenació dels equipaments culturals del municipi, analitzant les seves oportunitats i mancances i, si és necessari, plantejar els de nova creació. Els equipaments culturals són un element essencial del sistema cultural, que contribueixen a la creació de teixit social i a la millora i la qualitat de vida de la ciutadania.
En aquest sentit, l’Ajuntament durà a terme les actuacions que consideri necessàries en relació al desenvolupament del Pla i de les propostes que se’n derivin. Aquesta visió estratègica pot comportar des de la creació de xarxes d’equipaments, a la definició de programes d’actuació per a l’equilibri urbanístic i territorial, l’enfortiment del teixit social/cultural o la millora del benestar ciutadà. La realització d’un PEC s’estructura a l’entorn d’una fase de diagnòstic, consistent en un estudi del context municipal (territori, demografia...), de la realitat cultural del municipi (agents, recursos i dinàmiques culturals) i una radiografia dels equipaments culturals existents. La fase de propostes s’estructura a l’entorn de la descripció dels objectius i línies estratègiques, mapa i definició dels equipaments previstos i pla d’acció.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!