SANT PERE DE RIBES

El CSG celebra la tradicional Marató de Sang de Nadal el proper 16 de desembre

Des del Banc de Sang i Teixits es fa una crida a la ciutadania per tal de recollir un nombre de donacions major de l’habitual per tal de fer front a la baixada de donacions que es produeix durant els períodes de vacances, en aquest cas al Nadal.

Un any més, s’anima a aquelles persones que pesin més de 50 kg, amb absència de malalties que desaconsellin la donació, i que no hagin donat sang en els darrers dos mesos, en el cas dels homes, i 3 mesos en el cas de les dones, que s’apropin a qualsevol dels dos punts de recollida que s’instal·laran a la comarca.

El BST recorda que la donació és un acte de civisme molt necessari en el nostre sistema de salut i que el Banc de Sang de l’Hospital Residència Sant Camil del CSG està obert tots els dies de l’any.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local