VNG

L'esport vilanoví no descansa per Nadal

Dilluns s'inicia el II Torneig Internacional de Bàsquet Cadet 'Memorial Fermín Sanchez', mentre que el proper 2 de gener tindrà lloc la I Radical Running

El campionat, que se celebra per segon any consecutiu, pretén fomentar la pràctica del bàsquet i transmetre valors com la convivència, el companyerisme i el respecte.

En categoria masculina, els equips participants seran el CB Cornellà, CB L'Hospitalet, UE Sant Cugat, CB Igualada, UB Sant Adrià, CB Manacor i CB Samà A i B. Pel que fa a la competició femenina, els clubs convidats són el CB Tarragona, UEBF Sarrià, CB Olesa, CB Igualada, CB Manacor, CB Nou Esplugues i CB Samà A i B. A més, a banda del partits també es disputarà un concurs de triples.

Radical Running

Per altra banda, el proper diumenge 2 de gener tindrà lloc la primera edició de la Radical Running. Aquesta competició consisteix en un recorregut de 8 quilòmetres format per diversos obstacles, com piscines de fang o laberints de cordes, entre d'altres, ubicat als voltants de la platja de Vilanova i la Geltrú.

L'objectiu de la cursa es passar una bona estona i aprofitar per fer baixar els àpats de Nadal. En aquest sentit, es pot participar en grup, amb un mínim de 4 persones, o de manera individual.

Els interessats es poden inscriure aquí o a la botiga Intersport Olaria, a la plaça Solé i Gustems, amb un preu de 15 euros si ho fan abans del dia 25. Tot i això, les inscripcions es mantindran obertes fins a les 10 hores del mateix dia de la cursa amb un preu de 18 euros.

Calendari 'Memorial Fermín Sanchez'

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local