COMARQUES

Nou any, nou govern

El president Artur Mas nomena els nous consellers i conselleres del Consell Executiu de la Generalitat

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El president de la Generalitat de Catalunya, Artur Mas, ha signat aquest dimarts el Decret de nomenament dels nous membres del Consell Executiu de la Generalitat i del secretari del Govern.

Els nous consellers prendran possessió demà del seu càrrec, en el decurs d’un acte institucional que es farà al Saló de Sant Jordi del Palau de la Generalitat a les dotze hores. Un cop hagin pres possessió, tindrà lloc la primera reunió del nou Consell Executiu, que serà presidida pel president Mas.

Segons Decret del Departament de la Presidència es nomena com a vicepresidenta del Govern; com a consellers i conselleres del Govern de la Generalitat i com a secretari del Govern a les següents persones:


-Joana Ortega i Alemany, titular del Departament de Governació i Relacions Institucionals i vicepresidenta del Govern

-Andreu Mas-Colell, conseller d’Economia i Coneixement

-Irene Rigau i Oliver, consellera d’Ensenyament

-Boi Ruiz i Garcia, conseller de Salut

-Felip Puig i Godes, conseller d’Interior

-Lluís Miquel Recoder i Miralles, conseller de Territori i Sostenibilitat

-Ferran Mascarell i Canalda, conseller de Cultura

-Josep Maria Pelegrí i Aixut, conseller d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural

-Josep Lluís Cleries i Gonzàlez, conseller de Benestar Social i Família.

-Francesc Xavier Mena i López, conseller d’Empresa i Ocupació

-Pilar Fernández i Bozal, consellera de Justícia

-Germà Gordó i Aubarell, secretari del Govern


Aquest Decret entra en vigor el mateix dia de la seva publicació al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local