VD |
30-12-2010 22:21
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Amb una superfícies de més de 1000 m2, el Parc de Nadal va obrir les portes ahir davant una gran afluència de gent, entre petits i grans, al Pavelló II de Pins Vens, al carrer Cardenal Vidal Barraquer. Fins el dia 4 de gener, els més menuts de la vila podran gaudir d’una de les propostes més atractives i interessants durant aquestes Inflables, tallers de manualitats, educació viària a càrrec de la Policia Local de Sitges o jugar a l’Escalèxtric, són algunes de les activitats que ofereix el Parc de Nadal de Sitges.
En total, són més de 30 activitats i 7 inflables que estaran contínuament guiades per més de 13 monitors. A més, també es compta amb la participació de diferents entitats de la vila, entre les quals, Bombers, la Jove de Sitges, Mossos d’Esquadra o Gremi d’Hostaleria. Paral·lelament, la Creu Roja de Sitges donarà suport i atendrà els primers auxilis dels nens i nenes.
La inauguració del parc va anar a càrrec del regidor d’educació, Javier Fernández, qui va destacar “la importància de celebrar activitats com aquestes que contribueixen al desenvolupament educatiu dels petits i petites” ubicat.
Els infants poden gaudir de l’àmplia programació del Parc de Nadal. Una iniciativa consolidada com una bona alternativa per als més joves durant les vacances L'horari del Parc és de d'11.00 a 14.00 i de 16.30 a 20.00 hores, tots els dies, amb excepció del dia 1 de gener que estarà tancat.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!