VD |
14-02-2011 23:13
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
La Penya Filatèlica de VNG va 'El nostre Carnaval. Tema de col·leccionisme'. La mostra està formada per material molt divers cedit per diversos socis i per l'Arxiu Comarcal, des de cartells, programes i sermons fins a material gràfic, que donen a conèixer la història del Carnaval des de mitjans dels anys 50 del segle passat fins a dia d'avui.
El president de l'entitat, Josep Ferrer Serra, va remarcar que "el Carnaval és una temàtica molt important dins del col·leccionisme", i va explicar que l'exposició pretén convertir-se en una font documental important de la història de la festa i de la ciutat en general.
La inauguració va comptar també amb la presència de Mila Arcarons, regidora de Comunicació i Premsa, que va destacar la vinculació tant especial que existeix entre les entitats de la ciutat i el Carnaval i va remarca que iniciatives com aquesta exposició "sumen a favor de la cultura de la ciutat i també a la del país". Xavier Pol, president de la Federació d'Associacions pel Carnaval, va ser un altre dels convidats a la inauguració i va destacar que tot aquest material "mostra l'evolució de la festa i de la societat".
A banda de l'organització d'aquesta exposició, que es podrà visitar fins el 2 de març a la seu de l'entitat, la Penya Filatèlica commemora enguany el 60è aniversari de la seva fundació amb la voluntat de tornar a ser un referent del Carnaval vilanoví. En aquest sentit, un grup de nous socis joves s'han involucrat en organitzar una sèrie d'actes vinculats al Carnaval, de manera que la societat tindrà una presència activa en l'edició d'enguany. .
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!