VNG

El sol bateja unes Comparses massives

Un centenar de banderes participen a l'acte més original del carnaval de Vilanova

Més d'un centenar de tones de caramels han cobert aquest diumenge els carrers de Vilanova i la Geltrú. El motiu ha estat la celebració de les Comparses, un dels actes més identificatius del carnaval local.

El bon temps ha acompanyat aquesta festa, que ha aconseguit una participació massiva per part de les entitats i dels espectadors. Milers de persones van acudir a veure aquest espectacle, on els caramels són els grans protagonistes, juntament amb els centenars de comparsers.

La festa, segons les primeres informacions, ha transcorregut sense incidents destacats.

Fotos: Miquel Vall

Fotos: María

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local