CUBELLES

La reforma de l’antic CAP, gairebé enllestida

L’espai acollirà la part administrativa de l’Arxiu municipal i s’hi traslladaran alguns departaments municipals

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

La remodelació de la planta baixa de l’edifici que acollia l’antic CAP i que a la primera planta s’hi troben els Serveis Tècnics municipals està a punt de finalitzar. Després de la reforma, l’edifici serà accessible gràcies a la instal·lació d’un ascensor subvencionat amb el FEOSL, i la planta baixa passarà a acollir una part de l’arxiu municipal. D’altra banda, s’han hagut d’adaptar diverses parts per tal que en un futur puguin acollir el trasllat de diversos departaments del Consistori que actualment es troben a l’edifici de l’Ajuntament.

D’altra banda, la part de l’edifici que acollia l’arxiu del CAP, també s’ha reformat perquè pugui acollir l’Arxiu municipal de Cubelles. Actualment s’està fent un trasllat dels arxius que fins ara han estat dipositats a la nau de l’antic escorxador al carrer Nou i la intenció és que el nou arxiu aculli la part més administrativa.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local