VD |
29-03-2011 19:42
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
L’oposició de l’Ajuntament de Sitges ha titllat la gestió econòmica del govern de “fracassada” (CiU), “lapidària” (PPC), “sense rumb” (AxS) i “d’esquenes a la crisi” (PPC). L’executiu sitgetà, per la seva part, ha vist més positivament la liquidació del 2010 al comparar-la amb la d’exercicis anteriors. L’oposició ha justificat aquesta crítica per l'alt endeutament. En canvi, des de la regidoria d’hisenda han destacat la disminució del deute municipal, que passa del 118% al 98%, com a indicador favorable.
El govern també veu amb bons ulls que els ingressos hagin estat superiors a les despeses (un milió i mig d'euros aproximadament) i que dels sis milions d'euros de les factures sense consignació, més de quatre i mig són del deute amb CESPA.
Consorci de Patrimoni
El ple del mes de març a l’Ajuntament de Sitges també ha aprovat un canvi en els estatuts del Consorci de Patrimoni. La modificació més destacada és la incorporació de més membres que representaran a la Diputació de Barcelona al Consell General i a la Comissió Executiva. El criteri de participació econòmica és el que s’ha tingut en compte a l’hora d’establir aquesta proporcionalitat. Ha estat això i la descompensació entre el nombre de representants de la Diputació respecte del consistori els motius que han generat que el govern es quedi sol.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!