VD |
14-04-2011 19:35
Aquest diumenge, Canyelles acull la II Fira del Troc. La Fira se celebrarà a la plaça Francesc Macià i l'horari d’exposició d’objectes serà de les 9.30h del matí fins a les 14.30 del migdia. Enguany s’espera la participació de més de 50 expositors, el doble de l’any anterior. L’objectiu de la Fira és sensibilitzar sobre la vida útil dels objectes i la seva reutilització ja que sovint, quan creiem que un objecte ha deixat de ser valuós per a nosaltres sempre és possible que algú altre el pugui aprofitar. L'activitat consistirà en un mercat d'intercanvi i compra-venda de productes de segona mà que poden ser des de llibres, música, en els seus diferents formats, vídeos, col·leccions a totes les seves modalitats, mobles o petits electrodomèstics, objectes de decoració, estris de cuina, electrònica en general, jocs, aparells esportius... en definitiva aquells objectes que han deixat de ser-nos útils.
Pel que fa a objectes de grans dimensions que no es puguin transportar -mobles de gran mida, o determinats electrodomèstics- es podran presentar acompanyant la fitxa amb les fotografies que es consideren necessàries.Com a novetat, en aquest espai d’intercanvi i venda de productes de segona mà, els organitzadors han volgut donar un pas enllà i donar cabuda als expositors d’aquells nens i nenes que tinguin ganes de participar. Aquest apartat especial de la Fira és fa perquè aquest col·lectiu també es sensibilitzi que les coses poden tenir una segona vida, i així evitar la compra.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




