SITGES

Jorge Carretero presentat com a candidat a l’alcaldia de Sitges

El Diputat del PP Santi Rodríguez present a l’acte

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Va obrir l’acte el President del PP del Garraf Ferran Ignasi Llombart, que va criticar els comptes de l’Ajuntament de Sitges als que va qualificar de morosos, un Ajuntament que està ple de càrrecs de confiança i molta gent contractada innecessàriament, va afirmar que costarà molt de pagar el deute que deixen els socialistes a l’Ajuntament.

Ja sobre el candidat Carretero, diu que ha encertat en la llista i l’equip que l’acompanya per treballar en camí de solucionar els problemes dels sitgetans, i espera que es repeteixin els anys en que el PP governà Sitges amb Nacho Deó al capdavant.

A continuació va prendre la paraula el Diputat al Parlament de Catalunya i Candidat a l’Alcaldia de Vilanova i la Geltrú Santi Rodríguez, que en la seva intervenció va agrair als sitgetans el gran resultat obtingut en les passades eleccions autonòmiques i que van propiciar en part la seva reelecció com a Diputat. Rodríguez va destacar la constant improvisació de Zapatero a Espanya, que es va traslladar al govern tripartit de la Generalitat i que hem patit a molts Ajuntaments del Garraf.

En referència a CiU, Santi Rodríguez va dir que l’únic que els preocupa en aquest moments es resoldre els seus problemes econòmics i no els dels ciutadans, i en participar en referèndums de fireta. Tenim la responsabilitat, diu Rodríguez, d’estar a prop de la gent i resoldre els seus problemes. CiU retalla la sanitat, però en canvi no ho fa amb TV3 o en delegacions a l’exterior, però si que ha pujat el sou als delegats territorials de la Generalitat i nosaltres en crisis. L’alternativa real als nostres municipis no és ni CiU, ni el tripartit, som el Partit Popular.

Abans de la intervenció del candidat va pujar a l’escenari el fins ara cap de llista Ramon Artigas que va agrair la feina feta aquests 4 anys al consistori sitgetà amb Jorge Carretero, va recordar a companys ja desapareguts com Nacho Deó i va desitjar molta sort a la nova candidatura popular.

Finalment va prendre la paraula el candidat popular Jorge Carretero, que va donar les gràcies a Ramon Artigas per la seva ajuda, confiança, recolzament i ensenyaments durant aquets últims anys.

Jorge Carretero va posar èmfasis en que les properes eleccions municipals del 22 de maig, son crucials, ja que s’olora un canvi a Sitges i també, com no, a la resta d’Espanya. El lema escollit per la campanya electoral, segons Carretero, no es una casualitat, ja que MES A PROP TEU, es una intenció del PP de Sitges de estar a prop dels ciutadans, de parlar amb els ciutadans i de saber dia a dia que els preocupa, quins son els seus problemes i sol.lucionar-los.

Carretero va criticar durament al govern socialista de Sitges per la seva manca de rigor en la gestió municipal, pel mal ús de les arques municipals i per la precària situació econòmica en la que deixen l’Ajuntament, que dona la casualitat que es torna a repetir cada vegada que governen els socialistes. Va anunciar que si el PP governa a Sitges es farà una auditoria. La situació es difícil, diu Carretero, però Sitges te suficients recursos per redreçar aquesta circumstància, amb l’actual govern, estem condemnats. Les mateixes persones que ens han ficat en aquest problema, no poden aspirar a sol.lucionar-lo.

Per finalitzar l’acte va presentar a la totalitat de la seva candidatura, entre els 5 primers de la llista i figuren, Ferran Ignasi Llombart com a número 2; Francisco Castillo com a número 3; Mercedes Ortuza com a número 4 i Arancha Ramírez com a número 5.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local