VD |
18-04-2011 00:27
La CIM té com a objectiu aconseguir un regidor, però Taulés veu difícil poder entrar a l'ajuntament. Però, si no al consistori, potser ho aconsegueix al Consell Comarcal. I és que la CIM, juntament amb dos partits municipalistes més (Entesa per Cubelles i Acció per Sitges), ha fet una coalició per obtenir representació al Consell Comarcal sumant els vots que aconsegueixin tots plegats.
Perfil
Toni Taulés va néixer tal dia com avui fa 48 anys. Aquest vilanoví és llicenciat en ciències químiques (especialitat metal•lúrgia) i té un màster EADA de Direcció Comercial. Fa 11 anys que és el responsable de la delegació a Catalunya de l'empresa basca Emica Bombas, SA. Abans, però, havia estat el director comercial a la delegació espanyola d'una multinacional americana.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




