VD |
18-05-2011 19:16
L’Alcalde de Canyelles va demanar a principis de maig, novament, reunió amb el conseller de Territori i Sostenibilitat, Sr. Lluís Recoder i Miralles, amb la voluntat de poder supervisar els criteris a aplicar als resultats dels peritatge efectuats per Dragados i GISA en els habitatges i propietats que puguin haver resultat afectats per les explosions dels túnels dels Montgròs, Costa Bernada i Viladellops. L’objectiu de l’Ajuntament és que les indemnitzacions compensin els danys produïts i també les molèsties causades.
Així mateix, l’Ajuntament també ha demanat la visita amb el mateix Conseller per tal que l’ACA pagui l’import dels col·lectors de sanajament que s’han construït des del municipi. L’Ajuntament va realitzar un conveni d’obra avançada amb l’ACA per tal que es pogués anar dotant als diferents nuclis i urbanitzacions els col·lectors en alta necessaris, sense haver d’esperar l’any en el que marcava la seva construcció el Pla de Sanejament d’Aigües Residuals Urbanes (PSARU). Les obres que l’Ajuntament demana ja tenen el seu pagament vençut en escreix i per aquest motiu exigible el seu pagament. Fa dos anys que l’Ajuntament va darrera d’aquests pagaments.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




