COMARQUES

Indignats

El 15 de maig milers de persones van sortir al carrer per demanar canvis en la societat actual

A partir d’aquesta data va començar el moviment del 15-M o també anomenat el moviment dels “indignats”.

En molts ciutats s’han establert acampades que mostren el seu malestar davant la crisi actual i demanen canvis en el sistema. La iniciativa “Democràcia real, ja!” va ser l’inici, però ara milers de persones s’han sumat a la reivindicació. Barcelona és una de les ciutats on hi ha acampats, aquests estan a la Plaça de Catalunya. Hi ha, però, moltes altres acampades arreu de Catalunya.

 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local