Canyelles

Renoven el vehicle dels agents municipals

L’Ajuntament ha substituït el vehicle de patrulla dels agents municipals, i un dels vehicles de serveis municipals, ambdós per contracte en la modalitat de renting per quatre anys.


El nou vehicle dels agents ja no és un pick-up, com fins ara, sinó que és un model  més compacte, un Nissan X-Trail, que manté la funcionalitat i suma una major capacitat de càrrega, segons el comunicat de l'Ajuntament.

El vehicle va dotat de llums laterals per a inspeccions oculars nocturnes, megafonia, barra lluminosa posterior de gran visibilitat per a la derivació de trànsit en cas d’accident, i incorpora un dispositiu GPS que indica la seva situació en tot moment.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local