Vilanova.cat. Neus Lloveras i Francesc Sánchez
Redacció |
22-06-2011 14:19
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El cartipàs municipal que ha de regir el funcionament de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú durant els propers quatre anys se sotmetrà a aprovació en el ple del mes de juliol, segons ha avançat aquest matí l'alcaldessa Neus Lloveras.
El cartipàs, sobre el que actualment es treballa amb els altres partits amb representació municipal, servirà per estructurar la funció dels regidors i regidores, segons les àrees i regidories, i determinarà quins seran els membres de les comissions informatives, així com els representants dels consells d'administració de les societats municipals.
Paral·lelament, Neus Lloveras ha explicat que també s'està treballant en la redacció del PAM (Pla d'Actuació Municipal) per tal de poder-lo aprovar entre els mesos de setembre o octubre: "incorporarem la participació de tots els grups polítics, perquè volem que sigui un PAM amb el màxim de consens possible, no només dels partits sinó que també tingui en compte les opinions de la societat civil vilanovina". L'alcaldessa de la ciutat ha dit que a partir de l'aprovació del PAM l'equip de govern podrà començar a treballar en els pressupostos per l'any vinent.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!