Redacció |
04-07-2011 10:59
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El ple de Vilanova i la Geltrú aprovarà avui, a partir de les sis de la tarda, la nova organització municipal. En una sessió extraordinària, l'anomenat 'ple del cartipàs', es donarà el vistiplau al nou mandat corporatiu i a la creació de les comissions informatives, les seves atribucions i el règim de sessions; el nomenament dels representants municipals als organismes i entitats supramunicipals; el nombre de dedicacions exclusives i la retribució i assignacions dels membres de la Corporació.
En aquest primer ple, després de la constitució del nou Ajuntament el dissabte 11 de juny, també es donarà compte de la composició de la Junta de Govern Local i dels decrets de nomenament de regidors a les diferents comissions informatives. A més, el ple extraordinari inclou altres punts com el nomenaments dels i les presidentes de comissions informatives i les dedicacions exclusives o parcials, entre d'altres qüestions.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!