CANYELLES

L'esport dóna el tret de sortida a la Festa Major de Santa Magdalena de Canyelles

La novetat és que aquest any es farà una recepció institucional als esportistes del municipi que han destacat aquesta temporada

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Com a novetat , enguany, es realitzarà un acte institucional per als esportistes de relleu del
municipi. Serà una recepció a l’Ajuntament on es farà entrega d’un obsequi com a reconeixement a la seva tasca esportiva durant la temporada i als èxits aconseguits. La recepció tindrà lloc el diumenge 17 de Juliol a les 13h al saló de Plens de l’Ajuntament i els esportistes reconeguts seran, l’equip de futbol sala de la Unió Esportiva Canyelles per la seva magnifica temporada quedant subcampió a la màxima categoria de la lliga Trofeu Ciutat Vilanova i subcampió a la Copa; l’equip de futbol del C.D. Canyelles per ser campions en la 2a Divisió del Trofeu Primavera Ciutat de Vilanova i per assolir l’ascens directe a 1era Divisió; l’equip de futbol de la Unió Esportiva Canyelles pel seu ascens a 1era Divisió del Trofeu Primavera Ciutat de Vilanova després de quedar 4art a la lliga i jugar 3 partits de Play Off; Meritxell Bachero Parra pels seus campionats assolits al llarg de la temporada en patinatge; Pere Palleja per la seva
participació en l'Open Challenge d’Automobilisme i els seus pòdiums al llarg de l’any i Gemma Font Garcia pels seus èxits aconseguits en el campionats de Catalunya Universitaris, absoluts i a nivell nacional universitaris en la modalitat de 400m llisos d’atletisme en pista.

Enguany també una altra novetat és que des de la Comissió de Festes s’ha organitzat un torneig de futbol popular per a tothom que vulgui jugar una estona i gaudir del futbol pugui fer-ho en un format d’agermanar els ciutadans i tothom que participa en alguna entitat , sigui cultural,esportiva o festiva i sense cap sentit competitiu. El torneig tindrà lloc diumenge 17 de a partir de les 09h del matí a la Zona Esportiva Municipal i les inscripcions es podran fer de manera popular.

El dissabte 16 de juliol, els actes s’iniciaran a les 10h, des de la pista del Casal, on es donarà
sortida a una passejada amb BTT popular que organitzarà el Club Ciclista local O2sports,
que serà un recorregut suau pels voltants del poble. A la tarda, es farà la XIII Cursa Popular: el seu recorregut urbà i amb desnivells de fins a 500m. fan que sigui una cursa dura i atractiva i
que cada any crida l’atenció a més atletes i que s'espera que congergui uns 200 corredors. Enguany , 5  minuts abans tindrà lloc la sortida de la I era Cursa Popular Femenina, per tal de potenciar la participació del sexe femení ja que fins ara el percentatge de participació era baix.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local