VNG

Els infants sahrauís ja són a Vilanova

Passaran l'estiu a la ciutat amb famílies d'acollida

Vilanova.cat. Els infants sahrauís ja són a Vilanova

Vilanova.cat. Els infants sahrauís ja són a Vilanova

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

És el dotzè any consecutiu que diverses famílies vilanovines acullen una desena d'infants sahrauís, d'entre 7 i 12 anys. L'alcaldessa, Neus Lloveras, ha valorat que aquest fet demostra que "vivim en una ciutat acollidora". En aquest sentit, l'alcaldessa ha destacat la importància del paper de les famílies que acolliran aquests nens i nenes i ha desitjat que durant la seva estància a la ciutat "puguin gaudir de la infantesa com es mereixen".

L'acte també ha comptat amb la presència de Glòria García, regidora de Participació i Cooperació, que ha destacat que aquesta iniciativa permetrà a aquest infants "sortir de la difícil realitat quotidiana en la que viuen".

Per la seva part, Àlex Font, representant de l'entitat Acció Solidària amb el Poble Sahrauí, ha desitjat que aquest sigui el darrer any que aquests infants vinguin a Vilanova i la Geltrú, ja que "això voldrà dir que hauran aconseguit poder viure en el lloc on els hi pertoca".

L'acollida d'aquest infants s'emmarca dins les Colònies d'Estiu 2011 organitzades per l'Associació Catalana d'Amics del Poble Sahrauí, que pretén donar a conèixer la realitat d'aquest poble.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local