VNG

El quiosc del parc Gumà s'obrirà aquest mes

El del parc de la Quadra d'Enveja ho farà al setembre i els dos tenen una concessió per deu anys

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

La previsió dels nous concessionaris és poder obrir durant el mes de juliol, el quiosc del parc de Gumà i Ferran, i a principis de setembre el quiosc del parc de la Quadra d'Enveja.

En el primer dels casos, la concessió és per la gestió i l'explotació del quiosc - bar, per a la venda de begudes, cafès, gelats, i productes de pastisseria i entrepans, i de l'espai públic adossat al quiosc, de 40 metres quadrats de superfície, que s'utilitzarà com a terrassa. El contracte també inclou la gestió, el manteniment i la neteja dels lavabos ubicats en les immediacions.

En el cas del parc de la Quadra d'Enveja, la concessió és per la gestió i l'explotació del quiosc - bar, per a la venda de begudes sense alcohol, cafès, gelats, productes de pastisseria i entrepans, entre d'altres, i de l'espai públic adossat al quiosc-bar, de 20 metres quadrats de superfície, que s'utilitzarà com a terrassa. A l'igual que l'anterior també s'inclou la gestió, manteniment i neteja dels lavabos ubicats en les immediacions de l'establiment. La durada dels contractes és de 10 anys.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local